• (Android/iOS) Touchgrind Skate 2 hileler daha fazla mücevher

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hileler daha fazla mücevher ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Touchgrind Skate 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Touchgrind Skate 2 體育競技 vgm

    Öde 2 Oyna ha? Vay canına, P2P ama cidden kötü kontroller. Kontroller daha iyiyse harcanan paraya değmeli böyle değil

    Ben başliyamadım nasil başlaniyo

    Touchgrind Skate 2 Sport khk

    Çok iyi ama 10 numara biraz zor dışında çok iyi 5 yıldız:sjsjsjsjdjgdkalxnzbkanxbckakdjhcysusjcjdjr sitxtixifxoyxogxogxogxpg

    Ben çok sevim parayla oli oyüzden ıyı

    Sadece harika bir oyun! Para harcadığım tek mobil oyun. Makul fiyatlı tüm seviyeleri satın aldım ve tüm zorlukları tamamlamak için aylar harcadım. Bu oyun için övgüden başka bir şey yok!

    Oyunu seviyorum ama birkaç tane bedava harita olmasını isterdim ama oynaması çok eğlenceli tavsiye ederim!!!!!!!

    Touchgrind Skate 2: Yine bir elin iki parmağı olan bir kaykay üzerinde durduğumuz bir spor oyunu. Güncellenmiş grafikler, daha hassas kontrol, yeni konumlar ve

    Boyut çok büyük

    oyunu beğendim ama yeni bir paten parkı almak için para ödemelisin ve sınırlı zorluklar var

    biri hariç tüm parkın satın alınması gerekiyor. Neden hepiniz en çılgın bir parkın fiyatını tutmuyorsunuz ve diğer parkları, bmx oyununda yaptığınız gibi kilidini açmak için seviye akıllıca tutuyorsunuz. cihazım T-T için uyumlu olmadığı için henüz yüklemedim

    Güzel oyun ama kendi kendine bu uygulanabilirirse daha iyi olur

    oyun gerçekten eğlenceli ama bir süre sonra çökmeye devam ediyor ve bu konuda bir jam session veya başka bir şeye yıldız vermenize izin vermiyor

    güzele benziyo

    Bu oyun gelmiş geçmiş en iyi paten oyunudur! Ancak kendi kaykayınızı ve paten parkınızı yapmanızı sağlayan bir özellik ekleyebilir misiniz?

    Simdi indiroyorum bakalim nasil bir oyunmus

    Oyunu yeni yukukluyom

    Tek kelimeyle harika


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :